וובינר חדש יעזור לחברות B2B לבנות את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהן
פלטפורמות Ecommerce בלבד אינן מספיקות כדי להפוך את ערוץ המכירה למנוע צמיחה אמיתי. אז מה כן?

המגמות שמעצבות את עתיד ה-B2B (צילום: Dreamstime)
הכתבה בשיתוף SQLink
יצרנים ומפיצים שעוברים למסחר אלקטרוני (Ecommerce) לא יכולים להסתפק בהקמת ערוצי מכירה נוספים. מהלך כזה דורש שינוי יסודי בגישה העסקית, חיזוק הקשר עם הלקוחות ושדרוג חוויית המשתמש. כדי להישאר בתחרות, חברות B2B חייבות לבנות ערוצי מכירה חכמים ולאמץ טכנולוגיות חדשניות שמאפשרות קיצור זמני מכירה, יצירת חוויית לקוח מותאמת אישית, שיפור היעילות התפעולית וניהול מיטבי של שרשרת האספקה.
וובינר חדש יציג את הכלים, האסטרטגיות ושיטות העבודה שיהפכו את ערוץ המכירה שלכם למנוע צמיחה אמיתי. האירוע יעסוק בשדרוג ערוצי המכירה, חידוש חוויית המסחר ומקסום היעילות התפעולית, ואף יציג מערכת ONE STOP SHOP שיכולה לסייע במימוש המטרות האלו: החל מהטמעת כלים מבוססי AI ועד יצירת גמישות תפעולית.
הוובינר, "איך להפוך את ערוצי המכירה בארגון למנוע צמיחה עם כלי מסחר אלקטרוני ב-2025", יתקיים ב-12 בפברואר (19:00), וההשתתפות בו ללא עלות ובהרשמה מראש. הוא מיועד לבעלי תפקידים בחברות B2B גדולות העוסקות במסחר בין חברות: CEOs ,CMOs ,CDOs ,SCMs ו-COOs. את האירוע מארגנת SQLink Digital (חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink) בשיתוף חברות OroCommerce ו-OZ Global B2B. הדוברים באירוע הם שחר פאר, נציג OroCommerce בישראל; אורית עוז, בעלים ומייסדת OZ Global B2B; ושלי מחרז, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-SQLink.
כלי אסטרטגי קריטי
פלטפורמות מסחר אלקטרוני B2B מתקדמות הן כלי אסטרטגי קריטי עבור יצרנים ומפיצים המבקשים לשפר את חוויית הלקוח, להגדיל הכנסות ולהבטיח צמיחה עסקית. הזדמנויות הצמיחה בענף אדירות: לשם המחשה, השוק האמריקאי לבדו צפוי להגיע ל-3 טריליון דולר עד 2027, והצמיחה הגלובלית נמצאת במגמת האצה.
באירוע יוצגו מערכות וכלים דיגיטליים חכמים וגמישים, שממחישים כיצד ניתן לשלב את הכוח של AI עם המגע האנושי כדי ליצור חוויות לקוח מעולות, לייעל תהליכים ולהגדיל את הרווחיות. הוובינר יעסוק בנושאים הבאים:
- למה הדיגיטל צריך להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הארגונית בחברות B2B
- הצגת מערכת OroCommerce וכלים דיגיטליים חכמים וגמישים שמעצבים את הדרך שבה עסקים פועלים בעולמות ה-B2B
- איך לשלב את הכוח של AI והמגע האנושי כדי ליצור חוויות לקוח מעולות, לייעל תהליכים ולהגדיל את הרווחיות
- החשיבות של התאמת תהליכים דיגיטליים ליעדי הארגון וההזדמנויות שמחכות לחברות B2B ב-2025