שלומי דגן מונה לסמנכ"ל תמיכה גלובלי בסייסנס

מערכת ITtime
18.11.24

תמונה: Pixabay

חברת סייסנס (Sisense) הודיעה היום (ב') על מינויו של שלומי דגן לתפקיד סמנכ"ל תמיכה גלובלי. לשלומי ניסיון של יותר מ-15 שנה בתחומי התמיכה והמצוינות התפעולית. לפני הצטרפותו לחברה הוא שימש כדירקטור בכיר לתמיכה גלובלית בחברת קוגנייט (Cognyte) וכמנהל התמיכה בחברת ורינט (Verint Systems).

סייסנס פיתחה פלטפורמת אנליטיקה-כשירות (Analytics as a Service)  מבוססת AI, ובתפקידו דגן יהיה אחראי על שירותי התמיכה ללקוחות החברה ברחבי העולם. במסגרת זו הוא יוביל שינויים משמעותיים בתחום מעורבות הלקוחות ואספקת השירותים, ינהל את צוותי התמיכה בעולם ויטמיע אסטרטגיות תמיכה חדשניות תוך ניהול יעיל של משאבים.

שלומי דגן. תמונה: יח"צ

"שלומי הוא מומחה מנוסה בתחום התמיכה, ואני שמח שהוא מצטרף לסייסנס בתקופה בה אנו יוצאים לשוק עם קטגוריה חדשה – פלטפורמת אנליטיקה כשירות," אמר אריאל כץ, מנכ"ל סייסנס, "ניסיונו הנרחב בשירותי תמיכה, בשילוב הגישה מבוססת הדאטה שהוא מביא אתו, יביאו ערך רב לחברה במסגרת מהלך להצבת סטנדרטים חדשים וחסרי תקדים בשירותים ללקוחותינו." עוד הוסיף, כי "העברת פונקציית סמנכ"ל התמיכה למרכז של סייסנס בישראל משמעותה ששלומי ממוקם ליד צוות המו"פ (D&R) שלנו, מה שיתרום ליעילות של מערך התמיכה".

"אני שמח להצטרף לסייסנס בתקופה כל כך משמעותית במסע שלה, ולקבל הזדמנות להמציא מחדש את פעילות התמיכה שלנו," אמר דגן. "אנו מטמיעים כעת אסטרטגיות חדשות שיביאו לשיפור דרכי התקשורת עם הלקוחות שלנו, ולפתרון מקצה-לקצה של נושאי התמיכה עבורם".

משרות פתוחות

אולי פיספסת

Geektime INSIDER

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם