חברת Shield ממנה את מיכל מילגלטר לתפקיד VP Marketing
חברת Shield, המספקת פלטפורמה מבוססת AI לצמצום הונאות במגזר הפיננסי, מודיעה על מינויה של מיכל מילגלטר לתפקיד סמנכ"לית שיווק עולמית (VP Marketing).
למילגלטר ניסיון של יןתר מ־15 שנה בשיווק טכנולוגי גלובלי, עם מומחיות בעבודה ישירה עם מוסדות בנקאיים בינלאומיים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת שיווק גלובלית ב‑Personetics ולפני כן שימשה כדירקטורית שיווק ב‑Blue Dot. היא חברה בפורום G-CMO של מנהלי השיווק בהייטק הישראלי, ובעלת רקע עשיר בתחומי הקריאייטיב, האסטרטגיה והתוכן הדיגיטלי.

מיכל מילגלטר. צילום: אור פרבוזניק
Shield פעילה כיום ב־5 יבשות, עם צוות של כ־180 עובדים וגייסה עד היום כ-40 מיליון דולר ממשקיעים אסטרטגיים, בהם קבוצות הבנקאות הגלובליות UBS ו‑Macquarie Capital והקרנות OurCrowd ו‑Mindset Ventures. מערכותיה מנטרות מדי יום יותר מ־150 מיליון אינטראקציות תקשורת עבור מעל חצי מיליון עובדים בארגונים פיננסיים, ובין לקוחותיה נמצאים עשרות מהבנקים והמוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם.
מילגלטר מצטרפת ל־Shield בתקופה של צמיחה מהירה, ובמסגרת תפקידה תוביל מהלכים לחיזוק נוכחות המותג בשווקים גלובליים, פתיחת טריטוריות חדשות והעמקת מעמדה של החברה ככוח מניע בתחומי איתור הונאות ו-compliance. היא מחליפה את יפתח דרורי, שהוביל את תחום השיווק בשש השנים האחרונות והיה שותף מרכזי בבניית המותג בזירה הבינלאומית.
כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime
"אנחנו בעיצומה של קפיצה טכנולוגיה ועסקית משמעותית", מסר ערן נועם, יזם שותף ו-CBO של Shield, "מיכל מביאה איתה הבנה עמוקה של שיווק לעולמות הפיננסיים, יכולת אסטרטגית גבוהה וניסיון רב־שנתי בעבודה עם בנקים גלובליים, בדיוק בזמן שאנחנו מבססים את מעמדנו כחברה מובילה בתחומה. שילד בנתה לאורך השנים מותג חזק ומוביל, ואני בטוח שמיכל תדע לקחת אותנו לשלב הבא".
מילגלטר הוסיפה כי "אני שמחה להצטרף לצוות שמוביל חדשנות אמיתית בעולם שבו הפיקוח והציות הם לא רק חובה, אלא יתרון תחרותי. זו זכות לעבוד עם צוות כל כך מוכשר ומשמעותי, הן מקצועית והן אנושית, ולבנות יחד מותג שמוביל את התחום ברמה הבינלאומית".