מוצרי סיילספורס זמינים עכשיו במרקטפלייס של AWS בישראל
לקוחות משותפים של סיילספורס ו-AWS יוכלו לקבל תמונת מצב מקיפה יותר של הוצאות טכנולוגיות המידע (IT) שלהם

מוצרי סיילספורס במרקטפלייס של AWS. צילום: סיילספורס
סיילספורס הודיעה כי מוצריה זמינים כעת במרקטפלייס של AWS בישראל, קטלוג דיגיטלי המכיל יותר מ-20,000 מוצרים, והמשמעות היא שלקוחות משותפים של סיילספורס ו-AWS יוכלו לקבל תמונת מצב מקיפה יותר של הוצאות טכנולוגיות המידע (IT) שלהם. בנוסף, ריכוז המידע במקום אחד מסייע ללקוחות לפשט את תהליכי הרכש, מספק גמישות בתקצוב,

איתי מרגלית. צילום: נתנאל טוביאס
ומאפשר לנצל את הצעות המחיר הבלעדיות של AWS ויכולות החיוב המאוחדות שלה.
המוצרים הזמינים כעת במרקטפלייס הם Agentforce; Commerce Cloud; Data Cloud; Marketing Cloud; Sales Cloud; פלטפורמת Salesforce; ענני התעשיות השונות; Tableau; MuleSoft; Signature Success; Slack; ו- Heroku.
AWS וסיילספורס הן שותפות אסטרטגיות גלובליות מאז 2016, עם אינטגרציות עמוקות של מוצרים בתחומי הנתונים והבינה המלאכותית (AI). "באמצעות הרחבת השותפות שלנו עם AWS, אנו יכולים כעת להציע ללקוחותינו בישראל חוויית רכישה וחיוב פשוטה וחלקה יותר", אמר איתי מרגלית, מנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל, "מהלך זה לא רק יסייע במענה לביקוש הגבוה למוצרים שלנו, אלא גם יאפשר ללקוחות המשותפים שלנו להאיץ את הפריסה ולהשיג ערך במהירות רבה יותר בפרויקטים חשובים בתחום ה-IT".