מעכשיו סוכני ה-AI ישוחחו איתכם גם בעברית: סיילספורס משלבת את השפה בפלטפורמת Agentforce

לטענת איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי בחברה, "מי שלא יעשה סוויץ', ישאר מאחור. האייג'נטים פה להעצים את העובדים, לא להחליף אותם

בשיתוף Salesforce
26.11.25
כתבה בשיתוף

תמונה: תומר פולטין

שנת 2025 היא ללא ספק השנה שבה סוכני ה-AI הפכו להיות חלק אינטגרלי כמעט בכל ארגון, כשהעובדים הדיגיטליים החלו להשתלב כמעט בכל פינה. בחודש שעבר, בכנס Dreamforce השנתי שלה, הכריזה סיילספורס על הצעד הגדול הבא בתחום מבחינתה – Agentforce 360, הדור החדש של פלטפורמת סוכני ה-AI הארגוניים שלה. אבל למי שחשב שהחברה תסיים שם את השנה, טעות בידכם. אתמול (ג') הכריזה החברה על ההשקה הרשמית של השפה העברית עבור Agentforce, במטרה לאפשר לארגונים כאן בארץ לעמוד בחזית השימוש בסוכני AI.

Agentforce 360 היא פלטפורמה שמאפשרת לארגונים לבנות ולהפעיל סוכני AI תפעוליים, שירותיים ושיווקיים בצורה מאובטחת, צפויה ומותאמת לצרכים עסקיים מורכבים. היא נשענת על ניסיון של יותר מ-12 אלף הטמעות ברחבי העולם, ומטרתה להפוך תהליכים ידניים ומועדים לטעויות לאוטומציה מדויקת. בלב החידוש עומד Agent Script – שפה פשוטה בפורמט JSON שמגדירה לסוכן מה לעשות בכל תרחיש לצד פתיחת מנוע Atlas שמחבר בין יצירתיות של מודלי שפה לבין החוקים העסקיים של הארגון.

לאחרונה חברת Checkmarx, מובילה גלובלית באבטחת יישומים מונעי בינה מלאכותית סוכנית (agentic AI), הודיעה כי הטמיעה את Agentforce 360 Platform, במטרה לבצע טרנספורמציה של מערכי שירות הלקוחות שלה ולהניע השפעה עסקית מדידה. הם מדווחים כי  מאז ההטמעה הם רשמו שיפור של 66% בפתרון בפנייה הראשונה, קיצור של 41% בזמני סגירת פניות והפחתת עומסים בכלל מערך השירות. 

וכעת אפשר לעשות את הכל גם בעברית

כאמור, הבוקר, במהלך כנס Salesforce Innovation Day שנערך בתל אביב, הכריזה החברה על השקת השפה העברית בתוך Agentforce כשבשלב הראשון השפה תהיה זמינה בפתרונות – Agentforce Service  ו- Employee Agent, ובהמשך תורחב לסוגי סוכנים נוספים. 

תמונה: תומר פולטין

Agentforce Service היא פתרון לאספקת שירות לקוחות שזמינה 24/7, כך שהשירות "לעולם לא ישן" ונכון להיום זו הפלטפורמה היחידה שבה נציגים אנושיים וסוכני AI משתפים פעולה באופן מלא, מהרגע הראשון ועד לפתרון הסופי Employee Agent הוא סוכן AI שנועד לשמש כעוזר דיגיטלי אישי לעובדים המסייע להם לבצע משימות שוטפות ויומיומיות בצורה חכמה ויעילה יותר. ייחודו בכך שהוא לא רק מספק מידע, אלא מבצע פעולות באופן יזום כדי לסייע לעובדים ומשתלב ישירות בסביבות העבודה המוכרות. 

בשיחה שקיימנו במהלך הכנס עם איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל, הוא סיפר לנו איך לדעתו שילוב השפה העברית עומד לשנות את התעשייה ואיך האייג'נטים דווקא יסייעו לנו, בני האדם, ולא באמת יחליפו אותנו: "מנוע הצמיחה בישראל הוא ההייטק, אבל השינוי המשמעותי יגיע דווקא מהתעשייה המסורתית. אנחנו מאמינים ש-Agentforce בעברית יביא להן בשורה מאוד גדולה, מכיוון ששם רוב האינטראקציה היא בעברית, גם בקרב העובדים וגם בקרב הלקוחות שצריכים את התקשורת בשפה המקומית ומענה מהיר שימצא להם את הפתרון".

עוד מוסיף מרגלית כי "חשוב להסביר כי זה לא אומר שכמות העובדים האנושיים בתעשיות האלו תקטן משמעותית. מה שיקרה זה שהסוכנים יקחו את ה-40% שהם עבודות רפטטיביות, לא דורשות חשיבה מחוץ לקופסה. העובד יוכל להתרכז במה שמעניין וזה יביא לעלייה בשביעות הרצון של העובדים, הפחתה בשחיקה ועייפות החומר. הלקוחות יקבלו שירות מהיר מהסוכן, יעיל וכזה שלא פועל מרגש אלא ממוקד כולו בלסייע בפתרון  הבעיה שלשמה הלקוח פנה".

סיילספורס לאחרונה נכנסה גם לעולמות ה-IT, כך שסוכנים יוכלו לטפל בטיקטים שחוזרים על עצמם, מה שבסיילספורס רואים שמוביל לעלייה משמעותית בשביעות הרצון מצוותי ה-IT, מכיוון שהעובדים האנושיים יכולים לטפל כעת בבעיות יותר משמעותיות שדורשות זמן, שלעיתים נגזל מהם בגלל אותם טיקטים קטנים יותר.

המסר המרכזי שמעביר מרגלית בדבריו הוא בעיקר העתיד של העבודה לצד סוכני ה-AI. לטענתו, ארגונים ותיקים וחדשים שלא ישלבו אותם – מי בגלל חשש מהטכנולוגיה, מי בגלל שמפחד שהסוכנים יחליפו אותו בעתיד – פשוט ישאר מאחור. "מי שמחכה פותח פער שיהיה לו קשה לסגור. זה תהליך שכל ארגון צריך לעבור עם עצמו. הם חייבים לעשות את הסוויץ' בראש ולהבין שהאייג'נטים לא פה להחליף אנשים, הם פה להעצים את העובדים, שיוכלו לבוא יותר לידי ביטוי ולעשות את מה שהם טובים בו בלי רעשים מסביב".

משרות פתוחות

קטגוריות

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם