מ-TikTok לסטארטאפ Dreemz: ריטה ויניק מונתה לסמנכ״לית שיווק גלובלית

רונה חזקיה
16.11.25

חברת Dreemz, שפיתחה רשת חברתית ישראלית להגשמת חלומות, מודיעה היום (א') על הצטרפותה של ריטה ויניק, מבכירות TikTok העולמית לשעבר, לתפקיד Chief Marketing Officer (CMO) בחברה.

ויניק, ילידת ניו יורק, הובילה בטיקטוק את תחום החיבור בין יוצרי תוכן למותגים, פיתחה יוזמות B2B, ניהלה תכניות דיגיטליות ושיתופי פעולה עם חברות Fortune 500, והייתה בין האחראים להשקת כלי הבינה המלאכותית של הפלטפורמה.

ריטה ויניק

מאז 7 באוקטובר חוותה ויניק טלטלה אישית, שהובילה אותה לבחון מחדש את הכיוון המקצועי שלה. לדבריה, היא חיפשה מסלול עם יותר חיבור לישראל ופחות לחברת ענק גלובלית. ל-Dreemz היא נחשפה במקרה – יובל מנצורה, מנכ"ל ומייסד החברה, שהה בארצות הברית, השניים נפגשו ומהמפגש הראשון נוצר חיבור שהוביל להצטרפותה. עבור ויניק זהו שינוי מסלול אישי ומקצועי משמעותי, והיא מתארת את ההחלטה כ"חזרה למשהו שמרגיש נכון".


כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime


Dreemz נוסדה ב-2020 על ידי מנצורה ועמוס נשר ופועלת כיום מתל אביב. החברה גייסה עד היום כמה השקעות פרטיות וגיוס המונים בהיקף של כמה מיליוני שקלים, מתוכם כ-1.6 מיליון דולר. החברה פיתחה פלטפורמה לשיתוף חלומות ותרגומם למסלולי פעולה באמצעות בינה מלאכותית, והיא נמצא כעת בעיצומו של גיוס נוסף. "הצטרפותה של ריטה היא הישג משמעותי עבורנו ועבור התעשייה המקומית", אמר מנצורה.

 

משרות פתוחות

קטגוריות

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם