חברת Qodo מצרפת שני בכירים לשעבר מ-Snyk לצוות ההנהלה
חברת Qodo מודיעה היום (ג') על מינוי שני בכירים לצוות ההנהלה: לי מור מונתה ל-SVP of Marketing, ואיתן שכטר מונה לסמנכ"ל בכיר למכירות גלובליות. המינויים נועדו לחזק את מעמדה של Qodo כפלטפורמת AI בתחום איכות הקוד ולהאיץ את צמיחתה בשווקים מרכזיים ובקרב לקוחות תאגידיים.
מור מצטרפת ל-Qodo לאחר שכיהנה בתפקיד סמנכ"לית השיווק ב-Snyk, שם הובילה את צוות השיווק של החברה מ-3 עובדים ליותר מ-60 עובדים. היא מילאה תפקיד מפתח בצמיחת החברה מסטארטאפ למובילה עולמית ומגיעה עם ניסיון בתפקידי ניהול בשיווק בקרן ההון סיכון Venture Guides ובחברות טכנולוגיה B2B רבות, עם התמחות בבניית צוותי שיווק בדגש על תחום הפיתוח.
כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime

מימין: לי מור SVP of Marketing, ואיתן שכטר סמנכ"ל בכיר למכירות גלובליות. תמונה: Qodo
"אני נרגשת להצטרף ל-Qodo בתקופה כל כך משמעותית בהתפתחות של פיתוח תוכנה מבוסס AI," אמרה מור, "בשוק שרווי בכלי AI לכתיבת קוד, Qodo בולטת בגישה ההוליסטית שלה לכל מחזור חיי הפיתוח. ובתפקידי אתמקד בהבלטת היתרון הזה ובהעברת המסר למפתחי תוכנה ברחבי העולם מדוע החזון של Qodo הוא בדיוק מה שארגונים צריכים כדי לאמץ AI בביטחון".
שכטר, בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום מכירות של מוצרי טכנולוגיה, שימש סמנכ"ל מכירות ב-Snyk במשך קרוב לשבע שנים. הוא היה אחראי לבניית ארגון המכירות ללקוחות תאגידיים והוביל עסקאות עם לקוחות מובילים, בהם Google, MongoDB ו-Salesforce. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל הכנסות בחברה שמספקת כלי פיתוח, שם הקים את מערך המכירות והוביל אותה לצמיחה משמעותית ולרכישה מוצלחת.
"מה שמלהיב אותי ביותר ב-Qodo הוא הערך המיידי שהיא מביאה למשתמשים בארגונים", אמר שכטר, "במהלך עבודתי ב-Snyk שוחחתי רבות עם מנהלי פיתוח בחברות Fortune 500, וכולם הביעו חשש לגבי אימוץ AI. הם רוצים את היתרונות בפרודוקטיביות, אבל לא במחיר של פגיעה באיכות הקוד או פרצות אבטחה, ו-Qodo מציעה פתרון אלגנטי. אני מצפה להוביל את צוות המכירות ולעזור לעוד ארגונים להבין כיצד היתרון הטכני של Qodo מתורגם לערך עסקי אמיתי".
"חברות בתחום הפיתוח רוצות לעבוד עם מוצרי AI שהן יכולות לסמוך עליהם, והאמון הזה מגיע לא רק מהמוצר עצמו, אלא גם מהאנשים שמאחוריו," אמר איתמר פרידמן, מנכ"ל ומייסד-שותף של Qodo, "אנחנו שמחים לצרף לשורות החברה את איתן ולי בעלי ניסיון רחב בשיווק ומכירות, שצברו לאורך השנים אמון רב בתחום פיתוח התוכנה. הניסיון שלהם בשילוב עם הרקע המשותף שלהם בהובלת Snyk לפסגה, יהוו נכס עצום עבורנו כשאנו מציבים את הסטנדרט החדש לאיכות בפיתוח מבוסס AI",
קודו הוקמה על ידי איתמר פרידמן, מנכ״ל, ודדי קרדו, CPO – יזמים עם רקע עשיר בפיתוח תוכנה, למידת מכונה וניהול מוצר שנחשפו בתפקידים השונים לקושי באימות קוד אל מול הגדרות מוצר והחליטו לפתח פתרון מקיף לבעיה. החברה גייסה עד כה 50 מיליון דולר מהקרנות TLV Partners, Vine Ventures, Susa Ventures, Square Peg ומשקיעים פרטיים, כולל בכירים מ-OpenAI, Shopify ו-Snyk. החברה מעסיקה כיום 90 עובדים בישראל, ארה"ב ואירופה ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס עובדי פיתוח, מוצר, תמיכה טכנית, כספים ושיווק.