קבוצת SQlink תפתח סוכן AI שיסגור את החופשה – בלי צורך בטפסים
על הפיתוח וההטמעה תפקח Gentrix.ai. הסוכן יהיה זמין דרך ה-Marketplace של Priority ויאפשר לאורחים לבצע הזמנה, תשלום וצ' -אין בשיחה טקסטואלית או קולית

תמונה: dreamstime
קבוצת SQlink וחברת Priority הכריזו על השקת שיתוף פעולה חדש, במסגרתו חברת Gentrix.ai מקבוצת SQlink תפתח ותטמיע סוכן AI ייעודי לתחום המלונאות באמצעותו יוכלו האורחים לבצע את כל תהליך הזמנת החופשה ללא המתנה לנציג וללא מילוי טפסים.

עינב פלג ושלי מחרז. קרדיט: יחצ
האייג'נט החדש, כך על פי החברות, יאפשר לבצע הזמנה מלאה, תשלום, קבלת אישור, צ’ק אין וצ’ק אאוט, בשיחה טקסטואלית או קולית דרך אתר המלון, WhatsApp, עמדות דיגיטליות בבתי המלון או אפליקציה. הסוכן החדש יהיה זמין דרך ה-MarketPlace של והוא יאפשר לכל בית מלון המשתמש במערכת Priority Optima להתחבר אליו.
לדברי SQlink, הסוכן החדש יקבל נתונים בזמן אמת ממערכת Priority Optima ומסוגל להבין את רצונות האורח באמצעות שאלות ממוקדות שידייקו את ההמלצה ולאחר מכן יציע את החופשה המתאימה מתוך מאגר המלונות של Priority Hospitality. לדבריהם, הסוכן משלב במהלך השיחה את כל המידע הדרוש – חדרים, תמונות, מחירים וזמינות וכן ממליץ על חוויות מקומיות ואטרקציות קרובות.
כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime
"השילוב בין Priority Optima לפלטפורמת Gentrix.ai מאפשר לאורחים לדבר עם המלון – להתייעץ, לבחור, לשלם ולהתנהל כאילו הם מדברים עם נציג אנושי, והכול בזמן אמת ובשפה טבעית", אמר שלי מחרז, סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי בקבוצת SQlink, "העובדה שהשירות יופיע ב-Marketplace של Priority Hospitality תהפוך את האימוץ שלו למהיר, פשוט ונגיש לכל מלון".
"Priority פועלת להביא פתרונות משלימים וחדשנות בתחומים רבים באמצעות ה Marketplace שלה בה אנו שמים דגש על יישומים בתחום הבינה המלאכותית, חווית האורח וייעול התפעול. שיתוף הפעולה עם Gentrix.ai מאפשר למלונות לשדרג את חווית האורחים עם ממשק חכם ופורץ דרך כבר היום", הוסיפה עינב פלג, מנהלת חטיבת Priority Hospitality.