"המשרדים עומדים לרשות העובדים בכל זמן, מישהו אפילו הגיע עם המשפחה לראות סרט אחרי שעות הפעילות"

איך נראה תהליך הגיוס בחברת סייבר התקפי? אלון אהרון, מנכ"ל וממקימי ארמורי דיפנס, מספר שהכי חשוב לו שהעובדים ירגישו בנוח במשרד, אבל עדיין מציע עבודה היברידית

רונה חזקיה
28.5.25

העומס בעבודה כבר הפך לשגרה והגיעה ההבנה שאתם חייבים עוד מישהו בצוות שלכם. איך נראה התהליך שמתחיל עכשיו ותוך כמה זמן תוכלו להרגיש הקלה בעומס? כמה ראיונות יעבור מועמד ואילו תנאים מציעים לו? במדור אונבורד – מאחורי הקלעים של העובדים החדשים תקבלו מבכירים בתעשייה הצצה לתהליך הקליטה של עובדים חדשים וגם טיפים איך לשמור אותם מרוצים. והפעם: אלון אהרן, מנכ"ל וממקימי Armory Defense.


היי אלון, ספר לנו בקצרה על התהליך שעושים ב-Armory Defense לגיוס עובדים חדשים.
העובדים הם השגרירים הכי טובים שלנו, ולכן קודם כל אני פונה אליהם ומיידע אותם שאנו נדרשים להרחיב את הצוות ונשמח לעזרתם באיתור המוחות הטובים ביותר במעגלים הקרובים אליהם. במקביל אנחנו מפרסמים בלינקדאין ובפלטפורמות נוספות, ונעזרים בשירותי הד-האנטינג שמכירים אותנו ויודעים מי מתאים לנו.

באיזה תחום פועלת ארמורי דיפנס?
החברה מספקת פלטפורמת סייבר התקפית להגנה פרואקטיבית על ארגונים. אני אחראי על ההובלה האסטרטגית, העסקית והטכנולוגית של החברה, ועל בניית התרבות הארגונית בהקשר הרחב של לקוחות, שותפים ועובדים.

אלון אהרון, מנכ"ל וממקימי ארמורי דיפנס. תמונה: יח"צ

אילו תנאים אתם מציעים למועמדים?
אנו מעניקים סביבת עבודה חדשנית, מאתגרת ומרתקת מעל הכל, וזה כולל הכשרות מקצועיות, שכר מתגמל, הטבות ובונוסים במודלים המותאמים לביצועים ומצוינות, עבודה היברידית וכמובן תחושת שייכות ומשפחתיות.

אנחנו מאמינים שסביבת העבודה צריכה להיות מהנה, שיהיה כיף להגיע למשרד. יש לנו אזור מרבץ למנוחה, שולחן פינגפונג, מכונת קפה איכותית במיוחד וטלוויזיות 100 אינץ'. המשרדים עומדים לרשות העובדים בכל זמן, ואחד העובדים אפילו הגיע עם המשפחה לראות סרט בשעות שמחוץ לפעילות, זה שימח אותי מאוד.

משרדי ארמורי דיפנס. תמונה: יח"צ

כמה ראיונות או מבדקים עוברים המועמדים מיצירת הקשר הראשון איתם ועד שמודיעים להם שהתקבלו?
אנחנו בונים תהליך מותאם לסוג התפקיד, ומחליטים בכל פעם מחדש מי מראיין ואם תשולב משימה מקצועית. מה שיקרה תמיד וללא קשר לסוג התפקיד הוא שהמועמדים מוזמנים למשרד, בין היתר כדי שיוכלו לשוחח עם העובדים ולהרגיש את המקום. אני נפגש עם מועמדים לפי הצורך, ובודק בין היתר אם הם "שחקני נשמה", זה מהותי לנו.

איזה חלק בתהליך הכי אפקטיבי בעיניך?
השלב שבו המועמד פוגש את שאר הצוות, גם אם הם לא עובדים ישירות אתו. כולם מרגישים אחד את השני ומבינים אם יש התאמה. זה עושה את כל ההבדל.


כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime


ספר לנו על מקרה מצחיק שקרה לך עם עובד חדש או בזמן ריאיון עבודה.
באחד הראיונות, כבר בפגישה הראשונה, המועמד הרגיש כל כך בבית שהוא נשאר במשרד כמעט יום שלם, רק כדי לשבת ולשוחח עם הצוות. גם בפגישה השנייה זה קרה והוא איתנו היום. זה דווקא היה נחמד מאוד, כי ברור שהאווירה אצלנו עושה את שלה.

מה התלונה הכי נפוצה שאתה שומע בקרב העובדים שלך?
אני שנתיים בתפקיד והאמת היא שעוד לא הגיעו לאוזניי תלונות שחוזרות על עצמן. אני מטפל מיידית בכל ענין שעולה מהצוות, ולא היו הרבה נושאים כאלה. אני חושב שאנחנו במקום טוב מבחינה זאת ומקווה להמשיך כך.

צוות עובדים בארמורי דיפנס. תמונה: יח"צ

תן לנו טיפ – איך שומרים על העובדים מרוצים?
להיות אמיתיים, שקופים. העובדים הם החברה, ובלעדיהם אין שום דבר. חשוב לי באופן אישי שירגישו בנוח, שיבינו שהם יכולים וצריכים להיות אותנטיים. הם מוזמנים תמיד לבקש, להציע, ופשוט להרגיש בבית. אין הצגות – זאת משפחה שנייה לכולנו.

משרות פתוחות

קטגוריות

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם