מוטי קורן מונה ל-VP R&D בסטארטאפ Oktopost

אוקטופוסט, חברת סטארטאפ ישראלית שפיתחה פלטפורמה לניהול סושיאל עבור חברות B2B, מודיעה היום (ב') על מינויו של מוטי קורן לתפקיד סמנכ"ל מו"פ. החברה מטמיעה בינה מלאכותית בפלטפורמה שלה ומתכננת ליצור סוכני AI יעודיים לאנשי שיווק בתחומי ה-B2B שיסייעו להם לייעל את עבודתם ולהגדיל את היקפה. קורן יוביל את חזון המוצר והחדשנות של החברה מרמת האסטרטגיה ועד שלב הביצוע.
קורן מגיע עם יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול צוותי מו"פ בתחומי הביג דאטה וה-AI. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל מו"פ בחברת joyned, שם הוביל את תחום החדשנות והגברת המעורבות של לקוחות החברה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מ-HIT ולאורך השנים מילא תפקידי מפתח בתור CTO ו-VP R&D במגוון חברות בהן ניהל את תחום החדשנות הטכנולוגית, והפך רעיונות פורצי דרך לטכנולוגיות מתקדמות.

מוטי קורן, צילום: אלעד מלכה
"הצטרפותו של מוטי היא אבן דרך משמעותית בהתפתחות של אוקטופוסט", אמר דניאל קושנר, מנכ"ל ומייסד שותף של Oktopost, "הבינה המלאכותית משנה במהירות את האופן בו חברות B2B מתקשרות עם הלקוחות, ואנו מאמינים שיחד עם מוטי נוכל להבטיח שהלקוחות שלנו לא רק יעמדו בקצב של השינויים בעידן של היום, אלא יובילו את השינוי".
כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime
"אני נרגש להצטרף לאוקטופוסט בשלב משמעותי שכזה", מסר קורן, "רשתות חברתיות תמיד היו כלי עוצמתי, אבל כיום הן כבר הפכו למרכיב בסיסי בכל הנוגע לאיך שמערכות AI מבינות ומעצימות מותגי B2B. אני מתרגש ומצפה להוביל את צוות המו"פ ולבנות יחד פתרונות שלא רק ישקפו את המציאות, אלא יאפשרו ללקוחות שלנו לעצב אותה".
Oktopost היא פלטפורמה לניהול סושיאל עבור חברות B2B, המסייעת לצוותי השיווק להניע מעורבות, למדוד הצלחה ולהפוך את הרשתות החברתיות למנוע צמיחה. עד היום היא גייסה 20 מיליון דולר בסבב אחד ומעסיקה כ-90 עובדים בישראל, ארה"ב ובריטניה.