נייס מגייסת בכיר ממיקרוסופט: ג'ף קומסטוק ינהל את תחום ה-AI בחוויית לקוח

רונה חזקיה
28.9.25

מינויים

אחרי שרכשה את קוגניג'י ב-955 מיליון דולר, NICE מכריזה היום (א') על מינוי משמעותי: ג'ף קומסטוק, בכיר לשעבר במיקרוסופט, מצטרף לחברה כנשיא מוצרים וטכנולוגיות בתחום חוויית הלקוח (CX).

המינוי ייכנס לתוקף באוקטובר והוא חלק מהאסטרטגיה של NICE לחזק את ההובלה שלה בתחום ה-CX AI. בתפקידו החדש קומסטוק יוביל את חזית המוצרים והטכנולוגיה, ידווח ישירות למנכ"ל NICE, סקוט ראסל, ויצטרף לצוות ההנהלה הבכיר.

ג'ף קומסטוק, נשיא מוצרים וטכנולוגיות בתחום חוויית הלקוח בחברת נייס, צילום: יח"צ

האיש שבנה פלטפורמות AI במיקרוסופט

קומסטוק מביא איתו רזומה של 25 שנה במיקרוסופט, שם שימש לאחרונה כסגן נשיא תאגידי והוביל את יישומי חוויית הלקוח. תחת הנהלתו פלטפורמת Microsoft Dynamics 365 רשמה צמיחה משמעותית, כולל צמיחה דו-ספרתית בהכנסות ברבעון האחרון שדווח.


כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime


"המינוי של ג'ף הוא צעד מכריע קדימה באסטרטגיה שלנו לשלוט בעידן של הבינה המלאכותית בתחום חווית הלקוח", אמר ראסל, "הרקורד שלו בבנייה ובהרחבה של פלטפורמות מבוססות AI הופך אותו למנהיג הנכון להאיץ את הצמיחה שלנו וליצור עולם של 'נייס' עבור לקוחות, עובדים וקהילות ברחבי העולם".

"אני נרגש להצטרף לנייס ברגע כה מכריע", מאר קומסטוק, "נייס כבר קבעה את רף המדד בתחום חוויית הלקוח, ואני מצפה לסייע בהאצת התנופה שלנו באמצעות הנעת גל החדשנות הבא בעידן של Agentic AI".

המינוי של קומסטוק משלים את המהלך האסטרטגי הגדול האחרון של NICE – רכישת קוגניג'י (Cognigy) האמריקאית תמורת 955 מיליון דולר ביולי האחרון. קוגניג'י פיתחה פלטפורמת AI גנרטיבית (GenAI) שמתמחה בשיפור אוטומציה וחוויית לקוח. הרכישה הזו, שהייתה הגדולה בתולדות NICE, נועדה לחזק משמעותית את היכולות של החברה בתחום ה-AI למוקדי שירות (Contact Center AI). גיוס של בכיר כמו קומסטוק, שאחראי על פיתוח המוצר והטכנולוגיה, הוא בעצם מעין הבטחה מצד NICE שיהיה מי שייקח את הנכסים החדשים האלה ויטמיע אותם בתוך אסטרטגיית המוצר הרחבה שלה.

 

משרות פתוחות

קטגוריות

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם