קבוצת מר רשמה עלייה של 14% ברווח הנקי ברבעון החולף
הכנסות הקבוצה ברבעון זה עלו ל-180.5 מיליון שקלים, ורווח נקי של 13.3 מיליון שקלים

תמונה: dreamstime
קבוצת מר מפרסמת הבוקר (ה') את תוצאותיה העסקיות לרבעון השלישי של 2025, מהן עולה כי הרווח הנקי צמח בכ-14% לסכום של 13.3 מיליון שקלים. ברבעון החולף הכנסות החברה צמחו ל-180.5 מיליון שקלים.
על פי המסמכים שהציגה החברה, ה-EBITDA ברבעון עלה בכ-8% והסתכם ב-22.3 מיליון שקלים. בנוסף, בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2025 הרווח הנקי עלה בכ-15.7% לכ-27.1 מיליון שקלים וההכנסות הסתכמו לכ-484.5 מיליון שקלים.

אבי שכטר מנכ"ל קבוצת מר. צילום: אייל טואג
במגזר מר ישראל ההכנסות עלו בכ-8.6% לכ-87.3 מיליון שקלים, לעומת כ-80.3 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח במגזר צמח בכ-38.9% לכ-6.5 מיליון שקלים, לעומת כ-4.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת.
במגזר מר גלובל ההכנסות הסתכמו לכ-93.2 מיליון שקלים, בדומה לכ-94.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נובעת מהאטה בתחום תשתיות תקשורת באמריקה הלטינית. הרווח במגזר הסתכם לכ-11.5 מיליון שקלים, בדומה ל-12 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנה הקודמת.
הרווח הגולמי ברבעון צמח בכ-15.7% ל-37.1 מיליון שקלים (21% מההכנסות), בהשוואה לכ-32.1 מיליון שקלים (18% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי על אף הגידול המתון בהכנסות נובע משינוי בתמהיל המכירות, גידול במכירות ברווחיות גבוהה וצמצום במכירות ברווחיות נמוכה.
הרווח התפעולי ברבעון גדל בכ-9.1% לכ-17.5 מיליון שקלים (9.6% מההכנסות), לעומת כ-16 מיליון (9.2% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מעלייה ברווח הגולמי בקיזוז גידול בהוצאות מכירה הנהלה וכלליות עקב הגדלת המאמץ של החברה בשיווק ומכירה בישראל ובעולם.
אבי שכטר, מנכ"ל קבוצת מר: "תוצאות הרבעון משקפות את תחילת ההבשלה של תהליך המיקוד האסטרטגי שאנחנו מובילים בשנים האחרונות שבא לידי ביטוי בשיפור בכלל המדדים הפיננסים והעסקיים. לקבוצת מר יש כיום צבר הזמנות של קרוב ל 900 מיליון שקלים שמבטיח את המשך מגמת הצמיחה בפעילות לשנים הבאות".