מלם תים תטמיע בישראל את Optimizely, שפותחה על ידי יוצאי גוגל
חטיבת הדיגיטל של הקבוצה תהיה אחראית על שיווק והטמעה של הפתרון החדש

תמונה: pexels
קבוצת מלם תים מודיעה היום (א') על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי חדש עם חברת Optimizely, המפעילה פלטפורמה לחוויית דיגיטל ושיפור חוויית משתמש. מי שתוציא לפועל את ההסכם בישראל היא חטיבת הדיגיטל של מלם, שתצרף את החברה לפורטפוליו שלה ותהיה אחראית על השיווק וההפצה בארץ.
לטענת החברה, ההסכם החדש נועד להרחיב את מגוון הפתרונות שמציעה מלם, וכעת היא תוכל לספק גם תכנון חוויית משתמש, תכנון ופיתוח אתרים ומערכות דיגיטליות, שילוב מערכות ניהול תוכן, CRM, פיתוח, אינטגרציה, אוטומציה וטכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית. לדבריה, הפלטפורמה של Optimizely תאפשר לארגונים בישראל לקבל פתרון הוליסטי מבוסס AI לניהול נכסים דיגיטליים שישפר גם את חווית המשתמש בערוצים הדיגיטליים השונים של כל ארגון.
כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime
חברת Optimizely נוסדה בשנת 2010 על ידי שני יוצאי גוגל ונרכשה באוקטובר 2020 על ידי Episerver. מספר חודשים לאחר הרכישה, שם החברה המאוחדת שונה באופן רשמי ל-Optimizely. החברה מציעה כיום פלטפורמת "חוויית דיגיטל" (Digital Experience) במודל תוכנה כשירות (SaaS) וכלי A/B testing ו-multivariate testing, התאמה אישית (personalization) לאתרים ויכולות feature toggle, לצד ניהול תוכן אתרים ומסחר דיגיטלי.
"שיתוף הפעולה עם Optimizely הוא מהלך טבעי במימוש החזון שלנו ונועד להעניק לארגונים בישראל פתרון כולל לניהול הנכסים הדיגיטליים שלהם", אמר שי רוזנברג מנהל חטיבת מלם דיגיטל. "היום, יותר מתמיד, חוויית המשתמש היא המפתח להצלחה עסקית וארגונים צריכים להגיב מהר, לדייק את חוויית המשתמש ולמדוד את האימפקט הדיגיטלי שלהם בכל נקודת מגע עם הלקוח, וזו בדיוק המהות של השותפות החדשה שלנו עם Optimizely".