עקב תקלת תשתית: האתר והאפליקציה של "מכבי" הושבתו לשעות ארוכות

מבוטחי הקופה שניסו להתחבר לשירות גילו כי אינם מסוגלים לעשות זאת: "עקב תקלה טכנית בבזק בינלאומי, חלה השפעה זמנית על פעילותן של חלק ממערכות השירות"

ניב גילינסקי
19.8.25

אין שירות. תמונה: צילום מסך מאתר קופת חולים 'מכבי'

האתר והאפליקציה של קופת חולים "מכבי שירותי בריאות" קרסו הבוקר (ג') במפתיע ומבוטחי הקופה אינם יכולים להתחבר לשירות. גם המוקד הטלפוני אינו מסוגל להעניק שירות עקב התקלה, המונעת מהמוקדנים להתחבר לתיקי המטופלים.

על פי דיווחים שונים, התקלה החלה בעקבות קריסה של דאטה סנטר של הקופה. בשיחה עם ITtime, "מכבי" הכחישו את הטענה וציינו כי מדובר בתקלה שמקורה בספק התשתית של קופת החולים – בזק בינלאומי – ושאמורה להסתיים בתוך מספר שעות.

מ"מכבי שירותי בריאות" נמסר הבוקר בתגובה: ״עקב תקלה טכנית בבזק בינלאומי, חלה השפעה זמנית על פעילותן של חלק ממערכות השירות.  התקלה מטופלת על ידי צוותי המקצוע והספקים הרלוונטיים.  אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי״.

עדכון: כ-10 שעות לאחר זיהוי התקלה, ממכבי נמסר כי "שירותי מכבי, כולל האתר והאפליקציה, חזרו לפעילות מלאה. אנו מתנצלים על השיבושים בשירות במהלך היום".

משרות פתוחות

קטגוריות

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם