חברת הגיימינג Ludeo ממנה שחקן חיזוק מ-Activision Blizzard
חברת הסטארטאפ הישראלית Ludeo, המפתחת פלטפורמה לשיתוף רגעי משחק אינטראקטיביים, הודיעה היום (א') על מינויו של רוב שונפלד לתפקיד סמנכ"ל העסקים הראשון שלה (CBO). שונפלד כיהן כסמנכ"ל הכנסות גלובלי בחברת הגיימינג האמריקאית Activision Blizzard, והיה דמות מרכזית בעסקת הרכישה של החברה על ידי מיקרוסופט ב-70 מיליארד דולר. במסגרת תפקידו החדש הוא יוביל את הצמיחה הגלובלית של החברה.
Ludeo הוקמה בשנת 2022 על ידי האחים אסף ועומרי גזית ופיתחה פורמט מדיה אינטראקטיבי המאפשר לשחקנים לשתף רגעי שיא מתוך המשחקים שלהם, כך שכל אחד יכול לשחק את המקטע שהוקלט ללא צורך בהתקנת המשחק המלא. היא גייסה עד כה 42 מיליון דולר ממשקיעים כגון Corner Ventures, LG Ventures, Samsung, AnD Ventures, Stardom Ventures ו-Playtika ומעסיקה מעל 50 עובדים במשרדים בתל אביב, ארה"ב ואירופה.

מימין – אסף גזית, רוב שונפלד, עומרי גזית. צילום: שי שחר
בין שיתופי הפעולה של שלה נמנות חברות כמו KRAFTON ו-IO Interactive, עם שיעורי המרה של 15% מהצפייה ב-Ludeo ועד להתקנה או רכישת המשחק. נתונים אלו גבוהים פי יותר מ-20 מביצועי פרסום מסורתי בתעשייה.
"תעשיית הגיימינג חיכתה שנים ארוכות לחוויה והפורמט ש־Ludeo יצרה", אמר שונפלד, "הטכנולוגיה שלה מחברת בין גילוי תוכן חברתי ומשחק, בחוויה זורמת ומרתקת. לא מדובר בשיפור קטן לענף הגיימינג, אלא בשינוי פרדיגמה שמספק פתרון אמיתי לבעיות של מפתחי משחקים, פאבלישרים, יוצרים ושחקנים כאחד. הובלת הפיתוח וההתרחבות של הטכנולוגיה הזו היא ההזדמנות המרגשת ביותר בקריירה שלי".
אסף גזית, מייסד שותף ומנכ"ל Ludeo, הוסיף כי "התעשייה תקועה בגלל יותר מדי שלבים בתהליך גילוי המשחקים. מודל פרסום והפצת המשחקים כיום דורש יותר מדי הקלקות עד לרכישה, ושיווק משחק נעשית באמצעות וידאו סטטי או פסיבי, ולכן ברור שמשהו בתהליך שבור. שילוב הניסיון שמביא איתו רוב, יחד עם השותפויות ההולכות ומתרחבות שאנו חותמים עם חברות AAA, לודיאו עומדת לשנות את הדרך בה משחקים מתגלים".
"החברה נמצאת בצומת שבין גיימינג, רשתות חברתיות ותוכן מדיה. אנחנו ממציאים קטגוריה חדשה לגמרי שתשנה את הדרך בה העולם חווה משחקים. עם טכנולוגיה שמשתלבת בקלות במשחקים קיימים וללא צורך במעורבות של צוותי הפיתוח", סיכם עומרי גזית, מייסד-משותף וסמנכ"ל תפעול של Ludeo.