גונג מציגה סוכני AI שעוברים בין פלטפורמות

החברה חשפה תמיכה בפרוטוקול Model Context ומאפשרת לסוכני AI גישה לתובנות מהפלטפורמה גם כשהם לא פועלים דרכה

ניב גילינסקי
27.10.25

תמונה: dreamstime

אין ספק כי מילת הקסם של החודשים האחרונים היא "Agentic AI", אותם סוכנים שמשתלבים במהירות בארגונים ומטרתם להקל ולייעל את העבודה על העובדים האנושיים. אבל אחת הבעיות המרכזיות עם סוכני AI בינתיים היא שיעילותם מוטלת בספק לא פעם, בטח לאור העובדה שהם יעילים רק כשהם מקבלים גישה מלאה למידע הרלוונטי עבורם.

כך למשל, כשסוכני AI פועלים בתוך אפליקציה אחת כמו CRM לדוגמה, הם "כלואים" בה ואין להם גישה למידע שנמצא באפליקציות אחרות (למשל, פלטפורמת ניתוח שיחות, או מערכת CRM אחרת). בגלל פיצול המידע, סוכני ה-AI לא יכולים לתאם משימות בין מערכות שונות או לקבל החלטות המבוססות על תמונה מלאה.

מי שמנסה לתת מענה לבעיה הזו היא חברת גונג, שמשיקה בימים אלו יכולות חדשות לסוכני ה-AI שלה שמטרתן לאפשר לארגונים לעשות שימוש במערכות Agentic AI מתקדמות ולשתף נתונים והקשרים בין הפלטפורמות הארגוניות המובילות, בהן Microsoft Dynamics 365 וכן Microsoft 365 Copilot, Salesforce Agentforce ו-HubSpot CRM. כל זאת כחלק מתמיכה ב-Model Context Protocol – ‏MCP.

ערן אלוני. תמונה: Gong

את סט היכולות החדשות השיקה החברה בכנס Gong Celebrate השנתי ולדבריה, השקת התמיכה ב-MCP מהווה עבורה "צעד אסטרטגי שנותן מענה לבעיית פיצול המידע של סוכני AI".

עוד אומרים בחברה כי "MCP Gateway מרחיבה משמעותית את הפלטפורמה של גונג באמצעות שילוב חלק של נתונים חיצוניים בתהליכי עבודה בפיצ'רים פנימיים ובמקביל, ה-MCP Server מאפשר לסוכני AI, כמו אלה של סיילספורס או Microsoft Copilot, לבצע שאילתות ישירות על גבי הפלטפורמה של גונג ומבטיח שצוותי המכירות יוכלו למנף את התובנות הקריטיות שגונג מפיקה על לקוחות ועסקאות בכל מקום שבו הם עובדים".

"התמיכה החדשה ב-MCP מאפשרת ללקוחותינו למנף את הנתונים, התובנות וסוכני ה-AI של גונג, ישירות בתוך מערך המכירות הקיים שלהם", מסר ערן עלוני, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיית מוצר ואקוסיסטם בחברה, "אקוסיסטם ה-AI החדש מאפשר אינטגרציה הדדית, מעניק לצוותי המכירות את הגמישות והידע הדרושים להם כדי לבצע ולשלב את תהליכי המכירות הקריטיים לארגון באופן המתאים להם ביותר״.

גונג פועלת בתחום ה-Revenue AI ומספקת לצוותי מכירות כלים לשיפור פרודוקטיביות, הגברת יכולת החיזוי והאצת הצמיחה בהכנסות, באמצעות הבנה מעמיקה של הלקוחות והמגמות העסקיות. היא נוסדה בשנת 2015 על ידי עמית בן דב, מחזיקה משרדים בסן פרנסיסקו, תל אביב, דבלין, ניו יורק ומשרתת כ-4,800 לקוחות ברחבי העולם.

תגיות: ,

משרות פתוחות

קטגוריות

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם