חברת Datarails מינתה את עידית בר-נץ ל-Director of Revenue Operations
עידית בר-נץ מונתה ל-Director of Revenue Operations בחברת Datarails, כך מודיעה הבוקר (ב') החברה. בתפקידה החדש היא תהיה אמונה על פיתוח מערך השיווק והמכירות, כולל בניית תהליכי עבודה, אוטומציה ושימוש בכלי AI במטרה להאיץ את צמיחת החברה.

עידית בר-נץ. תמונה: הגר בדר
בר-נץ מביאה איתה לתפקיד ניסיון מגוון בשיווק, פיתוח ארגוני ומשאבי אנוש, כשטרם הצטרפותה לחברה כיהנה כמנהלת אופרציית שיווק ב-EX.CO ולפני כן כמנהלת HR במבצעי אויר של חברת אל על. לפני כשלוש שנים הצטרפה ל-Datarails בתור מובילת צוות פיתוח אופרציית שיווק תוך הטמעת כלי אוטומציה ו-AI לשיפור תהליכים כשאחד מהפרויקטים שהובילה זכה בתחרות RevOps AI Excellence השנה. היא בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה , אנתרופולוגיה ולימודי עבודה במסלול למנהיגות ומשאבי אנוש ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
"עידית מביאה שילוב חזק של חשיבה אנליטית ויכולות ניהול שמאפשרות להפוך את מחלקת ה-RevOps למנוע צמיחה אמיתי", אמר אביב כנעני, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה,"החזון שלנו הוא מערכות שיווק ומכירות מודרניות שחייבות להיות מבוססות על בינה מלאכותית, נתונים ואוטומציה. עידית הופכת את זה למציאות יומיומית בארגון".
דאטהריילס הוקמה בשנת 2015 על ידי דידי גורפינקל (מנכ"ל), אייל כהן (סמנכ"ל תפעול) ועודד הר-טל (סמנכ"ל טכנולוגיות), וגייסה מאז הקמתה 105 מיליון דולר. כיום מועסקים בחברה כ-350 עובדים בישראל, בארה"ב ובאירופה. החברה מספקת פלטפורמת AI לתכנון וניתוח פיננסי FP&A שמאחדת נתונים פיננסיים ותפעוליים ממקורות שונים בזמן אמת, תוך המשך עבודה בגיליונות אקסל, ובונה בעזרתם תקציבים, תחזיות, דוחות כספיים, דיווחים לדירקטוריון, מאזנים ותזרים.
כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime