הצ'אטבוט שמדווח כשהילדים הגיעו לבית הספר

מערכת Mashu.ai של חברת ה-IT אגו דיגיטל עוזרת להרגיע הורים לתמידי בית ספר, לייעל את ההחזרים של אל על ולעזור לנשות המילואימניקים לתת מענה לכל משפחה שפונה אליה

מערכת ITtime
10.2.25
תלמידים - כיתה - אילוסטרציה: Boom, Pexels

הצ'אטבוט ידווח מתי כל אחד מגיע – אילוסטרציה: Boom, Pexels

במהלך השבועות האחרונים הורי תלמידי בית הספר היסודי הפרטי ברונר ברמת השרון מקבלים מדי בוקר הודעה לוואטסאפ, מסנג'ר או טלגרם שלהם על כך שילדיהם נכנסו לבית הספר. מדי צהריים הם מקבלים הודעה על כך שהילדים יצאו ממנו.

במערכת שאחראית לתקשורת הזו ושהוטעמה על ידי חברת ה-IT גלובלית EGO DIGITAL, כל מה שנדרש מהתלמידים הוא לסרוק צ'יפ NFC או את הטלפון שלהם (אם כבר יש להם אחד), בכניסה או ביציאה מבית הספר – ממש כפי שההורים עושים בעבודה או בחדר הכושר.

המערכת שנקראת Mashu.ai מתעדת את כל הכניסות והיציאות, לפי החברה, מחליפה את תהליך הקראת הנוכחות הידני, מונעת טעויות ומנגישה תוכן בית ספרי להורים באמצעות צ'אט בוט.

תסייע לנתב פניות לנשות המילואימניקים

על פי החברה, אפשר לחבר את מערכת Mashu.AI למערכות CRM, ERP ואחרות שכבר קיימות בארגונים ולהתאים אותה לדרישות ספציפיות של חברות במגוון תעשיות, ובהן תעופה, שילוח, משרדי עורכי דין, מסחר אלקטרוני ועוד.

לפני מספר חודשים החברה הטמיעה את המערכת באל-על, שם היא מבצעת אוטומציה מלאה של תהליכי ההחזרים הכספיים באמצעות בינה מלאכותית, לפי החברה. המערכת יודעת להתמודד עם ההבדלים בין החוקים השונים בכל מדינה שבה אל על מוכרת כרטיסים, עם תקנות החברה ועם המערכות הפינניזות שלה כדי להחליט על ההחזרים המגיעים ללקוחות – כך אפשר לחסוך זמן לנציגים למנוע טעויות בהחזרים.

בנוסף, החברה הודיעה כי תטמיע את המערכת שלה באתר של נשות המילואימנקים, שמתמודד עם עומס פניות. המערכת תסייע לעמותה להכווין משפחות של מילואימניקים שפונות אליה, כדי לקבל מענה מידי ורלוונטי לצרכים שלהן.

משרות פתוחות

אולי פיספסת

קטגוריות

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם