בזק בינלאומי הוסמכה כספקית Peering רשמית לשירותי גוגל
החברה הצטרפה לתכנית Verified Peering Provider בדרגת Gold, ותאפשר לארגונים חיבור ישיר ויציב לשירותי Google דרך התשתית שלה וללא צורך בהקמת קישור ייעודי עצמאי

VPP בזק בינלאומי וגוגל. תמונה: יח"צ
בזק בינלאומי הוסמכה לתוכנית Verified Peering Provider (VPP) של Google בדרגת Gold. כך נודע היום (ב'). התכנית נועדה לאפשר חיבור ישיר ויציב בין ספקיות תקשורת לשירותי Google לרבות Google Cloud, Workspace, YouTube ושירותים נוספים. בכך מצטרפת החברה לרשימה מצומצמת של ספקיות תקשורת שעמדו בדרישות טכניות מוקפדות של גוגל, כולל אמינות תשתית, זמני תגובה, ורמות שירות.
המשמעות היא שכעת ארגונים יוכלו להתחבר לשירותי גוגל דרך בזק בינלאומי מבלי להקים קישור ייעודי – החיבור מתבצע דרך תשתית שכבר נבדקה ואושרה, כך שנחסך הצורך בניהול עצמאי של תשתית תקשורת מול Google. השירות רלוונטי במיוחד לארגונים שמשתמשים בשירותים מבוססי ענן של גוגל , כמו Google Workspace, מערכות מידע ארגוניות, שירותי גיבוי ווידאו, ואבל גם עבור כאלה שאין להם צוות IT פנימי, וזקוקים לפתרון פשוט יותר לניהול חיבורים.
כל עדכוני ה-IT, תשתית וטכנולוגיה בערוץ הטלגרם של ITtime

מירי שורקי. צילום: יונתן בלום
תמיכה מקומית, ממשק אחיד
החיבורים והתמיכה מתבצעים דרך מוקדים של בזק בינלאומי בישראל, עם תמיכה בעברית. בנוסף, בזק בינלאומי מופיעה באתר הייעודי של גוגל כשותפה רשמית, כולל קישור ישיר לעמוד רכישה, מידע על אזורי השירות והסמכה.
"ההסמכה שלנו לתוכנית VPP של גוגל היא עדות למחויבות של בזק בינלאומי למצוינות בתשתיות ושירות", אמרה מירי שורקי, סמנכ"לית העסקים הגלובליים בבזק בינלאומי, "מדובר במהלך אסטרטגי שמאפשר לנו להעניק ללקוחותינו חיבוריות מתקדמת לשירותי גוגל – במהירות, באמינות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר".