אסוס משתפת פעולה עם Checkout.com בפתרון שהוביל מרכז הפיתוח הישראלי
שיתוף הפעולה נועד לשפר את מערך התשלומים הגלובלי של אסוס באמצעות כלים לניהול סיכונים, מניעת הונאות ואימות זהויות, שפותחו במרכז הישראלי של חברת הפינטק, ממהלך רחב להאצת תשתיות תשלום מבוססות ענן

הצוות של Checkout. תמונה: יח"צ
חברת האופנה המקוונת Asos הכריזה על שיתוף פעולה עם Checkout.com, ספקית שירותי תשלומים מבוססי ענן, במטרה לשפר את תהליך הסליקה, לצמצם כשלי תשלום ולתמוך בקהל משתמשים גלובלי בעל רמות פעילות גבוהות.
במסגרת השת"פ אסוס תשלב חלק מהכלים שפותחו במרכז הפיתוח הישראלי של חברת הפינטק. מדובר במהלך שמחדד את המעבר מתשתיות סליקה מסורתיות לפתרונות מודולריים מבוססי ענן, בעלי אינטגרציה עם מערכות CRM, מערכות הפצה ומנועי המלצות. ההטמעה צפויה לאפשר לאסוס להרחיב את כמות העסקאות המאושרות מבלי להגדיל את התשתית הפנימית – תוך קבלת שליטה מלאה בנתוני הביצועים ובממשקי הניתוח.
מרכז הפיתוח של Checkout.com בישראל, שנפתח בסוף 2022, ממלא תפקיד מרכזי בשיתוף הפעולה עם אסוס. המרכז מוביל את פיתוח הפתרונות להפחתת סיכונים, מניעת הונאות ואימות זהויות – כלים שישולבו כחלק מהמערכת שתשרת את אסוס. בנוסף, הצוות בישראל אחראי גם על תחומי ניהול המוצר והשיווק, ומשרת לקוחות הן בשוק המקומי והן בזירה הבינלאומית.
Checkout.com מציעה לארגונים גדולים ממשק API לתשלומים, אך מאחוריו פלטפורמת ענן רחבה הכוללת שירותים לניהול סיכונים, הפחתת הונאות, המרת מטבעות, ניתוח ביצועים ואופטימיזציית תהליכים – מה שהופך את שכבת התשלומים מרכיב תפעולי לכלי אסטרטגי. החיבור מצביע על מגמה ברורה: שירותי תשלום בענן הופכים לשירותי תשתית קריטיים, שמייצרים ערך לא רק לצוותי הפיננסים אלא גם ל-DevOps, אבטחת מידע, ו-Data Engineering.