כאב ה-IT של ענקית הסופרמרקטים הבריטית

רשת השיווק השלישית בגודלה בבריטניה, ASDA, נפרדה ממערכות ה-IT של Walmart, בהן השתמשה עד לאחרונה

מערכת ITtime
29.8.24

תמונה: cc-By Sionk

רשת ASDA, רשת השיווק השלישית בגודלה בבריטניה, ממשיכה להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים משמעותיים בעקבות הפרידה שלה ממערכות ה-IT של Walmart.

וולמארט, נזכיר, הייתה הבעלים של ASDA עד לפני 3 שנים, כשנרכשה על ידי קבוצה בריטית. עם זאת, החברה הבריטית המשיכה להשתמש בתשתיות של החברה האמריקאית, ואף נאלצה לשלם עבור השימוש. לאחרונה, התרחשו תקלות IT קשות שפגעו בהזמנות בגדים מקוונות, ביכולת הסריקה העצמית של מוצרים בסניפים ובאפליקציות שמשמשות את העובדים ברשת.

בין היתר גם קופות הסריקה העצמית נדרשו להפעלה מחדש ידנית והיו מושבתות, וגם Store Assist, המערכת שאמורה להחליף את המערכת של Walmart, נתקלה בבאגים שפגעו בתהליך העיבוד של הזמנות ב-262 חנויות. הבעיות האלה מצטרפות לדיווחים קודמים על תקלות במערכות ההזמנה של מותג האופנה הפרטי של החברה, George, שגרמו לבאגים בהזמנות ובהחזרות של לקוחות.

ב-Asda מייחסים את הבאגים הללו לשינוי תשתית ה-IT הנרחב שלה, שכולל “מעל ל-2,500 הפרדות שונות של המערכות מאלו של Walmart”. העלות אגב של מהלך ההפרדה הזה מוערכת ב-800 מיליון ליש”ט. למרות האתגרים, ב-Asda מבטיחים ללקוחות כי רוב הבעיות נפתרו כבר והיא ממשיכה במהלך המורכב.

No comments found.

משרות פתוחות

אולי פיספסת

Geektime INSIDER

זה המקום להכיר את החברות, המשרדים וכל מי שעושה את ההייטק בישראל (ויש גם מלא משרות פתוחות!) #תוכן מקודם