היילו ו-HP משיקות כרטיס AI למכשירי קצה בענף הקמעונאות
שבבי ה-AI של היילו ישולבו במערכות של HP, ויסייעו לענפי הקמעונאות והאירוח לספק חוויית לקוח טובה יותר ולהתמודד עם אתגרי תפעול

צילום מסך: Hailo
חברת HP הכריזה היום (ד') על השקת כרטיס מאיץ חדש – HP AI Accelerator M.2. הכרטיס מבוסס על שבב הבינה המלאכותית Hailo-10H, שפותח על ידי חברת השבבים הישראלית Hailo, ותוכנן במיוחד למכשירי קצה מתוך מטרה להריץ יישומי Generative AI – בינה מלאכותית יוצרת – תוך שמירה על פרטיות המשתמש, מהירות עיבוד גבוהה וצריכת אנרגיה נמוכה.
פתרונות למערכות קצה בעולם הקמעונאות
שילוב שבבי ה-AI של היילו במערכות של HP נועד לתת מענה לצרכים הולכים וגדלים של ענפי הקמעונאות והאירוח, שנדרשים לספק חוויית לקוח שתתאים לציפיות הצרכנים הגבוהות ולהתמודד עם אתגרים תפעוליים. למשל, לפי נתוני השוק, תחום הצ'ק-אאוט העצמי צפוי לגדול מ-5.71 מיליארד דולר בשנת 2025 ליותר מ-18 מיליארד דולר עד 2034. במקביל, תופעת אובדן הכנסות בענף הקמעונאות מוערכת ב-100 מיליארד דולר בשנה.
כמו כל טכנולוגיה, גם לבינה המלאכותית יש אתגרים. פתרונות מבוססי ענן כיום סובלים לעיתים מתקשורת לא יציבה ומאיטיות (latency), מה שמגביל את היישומים האפשריים. בנוסף, עלויות התחלתיות גבוהות וצריכת אנרגיה רבה עלולות לפגוע או אפילו לבטל את החזר ההשקעה (ROI). במסגרת שותפות עם חברות תוכנה כמו UltronAI, שמפתחות אפליקציות על בסיס שבבי היילו, HP מציעה פתרונות קצה לעסקים בענפי האירוח הפועלים ישירות מהמכשיר עצמו, ללא צורך בעיבוד בענן, כמו מערכות צ'ק-אאוט אוטונומיות, שילוט דיגיטלי שמתאים תוכן לנתונים דמוגרפיים של הלקוח, זיהוי התנהגות חשודה בזמן אמת וניהול מלאי חכם.
רוצים לקבל את הניולזטר השבועי של ITtime? הירשמו כאן
שבב ה-Hailo-10H פותח במיוחד עבור יישומי Generative AI והוא מסוגל להריץ מודלים מתקדמים בצורה יעילה, מהירה ומדויקת. כרטיס ה-HP AI Accelerator M.2 מתאים למכשירי HP עם חיבור M.2 פנוי – בהם Engage One Pro, Flex Pro, Pro-C, Flex Mini ותחנות עבודה נוספות.
"עתיד עולם הקמעונאות והאירוח ייקבע על ידי טכנולוגיה שפועלת בזמן אמת, מותאמת אישית ותמיד זמינה", אמר אור דנון, מנכ"ל ומייסד שותף של היילו, "השותפות שלנו עם HP מסמלת שינוי מהותי באופן שבו עסקים פועלים ומתקשרים עם לקוחותיהם. עם העוצמה של שבב Hailo-10H בקצה הרשת, אנו מאפשרים חוויית קנייה חלקה, פרסום מותאם אישית וקבלת החלטות בזמן אמת – שיחד ישנו את האופן שבו חווים הלקוחות את השירות".
אנדרו מדלין, מנהל בכיר וראש תחום פתרונות קמעונאות ותעשייה גלובלי ב-HP, הוסיף כי "תעשיית הקמעונאות והאירוח עוברת טרנספורמציה עמוקה שבה היכולת לחזות, להתאים אישית ולייעל בזמן אמת היא הכרח. בשיתוף הפעולה עם היילו אנחנו מביאים את כוח העיבוד ישירות לנקודת המכירה, ומאפשרים לעסקים לספק חוויות חכמות יותר, לייעל את התפעול וליצור מגע אישי עם כל לקוח. המאיץ החדש הוא תשתית שתאפשר למשתמשים לעשות יותר – בצורה מהירה, מדויקת וחסכונית".