עלייה של מאות אחוזים בשנה: קמפיינים של דיפ פייק צוברים פופולריות ברשתות
בחודש שעבר שמו של השף מושיק רוט עלה לכותרות לאחר שנדמה היה שהוא מקדם קמפיין לכדורים מיוחדים לזריקות הרזיה. מהר מאוד התגלה כי הקשר היחיד בין רוט לנושא היה ניצול דמותו המוכרת ושימוש בכלי AI כדי לייצר את הקמפיין וכי לשף לא היה מעולם קשר לאותה חברה. רוט לא לבד: בקיץ פורסם כי דמויותיהן של … המשך לקרוא עלייה של מאות אחוזים בשנה: קמפיינים של דיפ פייק צוברים פופולריות ברשתות
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר