"הלקוחות גילו שהנציגה היא בינה מלאכותית, והאמון קרס"
זה לא עובד ככה: הצ'אט היה מהיר, יעיל, רגיש. התשובות היו מדויקות, מנוסחות בקפידה, עם טון אמפתי, כישורי שכנוע, אפילו קצת הומור והכל בשפה הארגונית. לקוחות סיימו שיחות עם חיוך – חלקם אף שלחו מייל תודה על "השירות המעולה של הנציגה דנה". אבל אז לקוח שאל שאלה פשוטה: "את אמיתית?". והבוט ענה ביושר: "אני מערכת … המשך לקרוא "הלקוחות גילו שהנציגה היא בינה מלאכותית, והאמון קרס"
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר